Brev:
Salt og fuldkorn i mad
29. maj 2013
Alder:
11 mdr.
Salt og fuldkorn i mad
Hej Helen
Tak for brugbart svar. Vi er nu på ammenedtrapning og det går fint :)
To hurtige spørgsmål:
Hvornår må vores datter få almindelig saltet mad? (Hun er næsten 11 måneder)
Er det bedst at give fuldkornsprodukter fremfor hvid pasta, hvide ris osv?
Venlig hilsen
Anne